Budapest: blog

Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1268 fő
  • Képek - 1009 db
  • Videók - 167 db
  • Blogbejegyzések - 382 db
  • Fórumtémák - 182 db
  • Linkek - 970 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1268 fő
  • Képek - 1009 db
  • Videók - 167 db
  • Blogbejegyzések - 382 db
  • Fórumtémák - 182 db
  • Linkek - 970 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1268 fő
  • Képek - 1009 db
  • Videók - 167 db
  • Blogbejegyzések - 382 db
  • Fórumtémák - 182 db
  • Linkek - 970 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1268 fő
  • Képek - 1009 db
  • Videók - 167 db
  • Blogbejegyzések - 382 db
  • Fórumtémák - 182 db
  • Linkek - 970 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Régebbi bejegyzések

Még régebbiek 

FŐVÁROSUNK BUDAPEST hírei

Több buszsofőrnek és műszaki szakembernek is felmondtak a BKV-nál szerda délelőtt, mert a cég által létrehozott "szuper kontrollcsoport" megállapította: akadályozták az autóbuszok forgalomba állítását; a sztrájkbizottság szerint a BKV jogszerűtlenül bocsátotta el a munkavállalókat; a közlekedési társaság közölte, hogy továbbra sincs megállapodás a cégvezetés és az érdekképviseletek között.


Eközben továbbra is fennakadások voltak a BKV-buszok közlekedésében; szerda délelőtt tizenöt viszonylaton voltak késések, kora délután viszont már csak tizenkét buszvonalon.

Tovább 

- 7 jótanács kezdő várospolitikusoknak -


Széchenyitől a Tervig Magyarországon állítólag minden jobbító szándék útjában a kínzó pénzhiány volt a fő akadály. Ezért figyelemre méltó Budapest példája, ahová irdatlanul sok pénz áramlott az elmúlt másfél évtizedben, s teremtett katasztrofális állapotokat. A katasztrófa nem képletes: a szmogriadót már régen el kellett volna rendelni, évente többször is. A felső légúti daganatos betegségek előfordulásának gyakoriságát mutató térkép szépen kirajzolja a fő közlekedési útvonalak hálózatát.

Tovább 

 

 bNoIHTSARvWxfpv

15 éve | [Törölt felhasználó] | 5 hozzászólás

g3h9yZ https://www.genericpharmacydrug.com

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 15 éve

Szégyen és botrány, hogy míg Bukarest 1000 db vadonatúj alacsonypadlós autóbuszt tudott venni az elmúlt években, a Magyar Állam és a Fővárosi Önkormányzat a 15-20 éves roncsok farigcsálásában látja a jövőt. Valakiknek ez persze jó üzlet, hiszen 30-35 millióért (és a valódi számlán lesz az még több is) már majdnem új buszt is lehet venni, amit maguk az ötletgazdák is elismernek. Egy új, szóló, akár magyar gyártású, alacsonypadlós, légkondícionált, Euro5-ös motorú autóbusz ára 45-50 millió Ft az elmúlt évek tapasztalatai alapján (példák itt és itt), de a bukaresti Mercedes buszok ára is alig haladta meg darabonként az 55 millió forintot. (VEKE)
Ez csak egy példa, de számos cikket lehet olvasni arról, hogy mi folyik "itt".
Áremelés:
Az áremeléssel együtt növekvő bliccelés és elpártolás hatásán túl a most a Kormány által javasolt februártól történő áremelés pénzügyi hatása azért is elenyésző, mert a BKV bevételeinek egyik legjelentősebb eleme, az éves bérletek eladása a 2009-es áron már zajlik, illetve január végére teljes egészében megtörténik.

Elszomorító, hogy a Bajnai-kormány rövid munkássága alatt kizárólag a tömegközlekedés rombolására adta a fejét. A vasútvonalak bezárása, a vasúti reformnak csúfolt káosz mellett a Kormány hatáskörébe tartozó helyközi jegyek és bérletek árát jóval az infláció felett, 10-15 százalékkal emelik. A VEKE ezen intézkedés ellen is felemelte már a szavát: a helyközi buszos és vasúti közlekedésben sem indokolt ilyen mértékű áremelés, ez csak utasvesztést, több autót és környezetszennyezést jelent, miközben az ilyen áremelésekről az elmúlt évek tapasztalatai alapján egyértelműen kijelenthető, hogy a bevételeket nem növelik, az emberek egy része ugyanis minden áremelés után más alternatíva (bliccelés, autózás, stb.) után néz és nem veszi meg a drágább jegyet.
Közlekedési miniszter :) 2009 dec. 10.
A közlekedési miniszter újabb hazugsága lepleződött le. Ma már mindenki látja, hogy a miniszternek sem a gazdaságosságra, sem a megtakarításra vonatkozó szólamai nem felelnek meg a valóságnak, most pedig a külföldi példákra való hivatkozás kapcsán is lebukott.

Az utasok érdekeit képviselő európai közlekedési civil szervezetek szövetsége, a European Passengers Federation (EPF) osztrák tagszervezete nyílt levelet írt a magyar közlekedési miniszternek, melyben leleplezi az osztrák vasútbezárásokkal és az európai trendekkel szívesen példálózó miniszter érvelésének valótlanságát.

Hónig Péter a médiában számos alkalommal, majd október 5-én az Országgyűlésben is a következőket mondta: „Mégis az ÖBB-nél néhány hete 58 vasúti vonal bezárását és 20 százalék létszámcsökkenést határoztak el rövid időn belül.” (forrás: parlament.hu). Ezzel szemben osztrák társszervezetünk, a Fahrgast illetékese, Peter Baalmann levelében kifejti: „valóban létezik egy tanácsadó cég vitatott tanulmánya, amiben 57 vasútvonal felülvizsgálását javasolják, viszont ez irányú kormányzati terv nem létezik, az ÖBB sem készül jelenleg ilyen intézkedésekre és nem valószínű, hogy a hivatkozott tanulmány lényeges elemei végrehajtásra kerülnek”.

A nyugat-európai vasútfejlesztési trendekkel kapcsolatban a tekintélyes osztrák közlekedési szervezet vezetője levelében hozzáteszi: „Rheinland Pfalz német tartomány közlekedési minisztere az Ön SPD-s kollégája, Hendrik Hering. Itt az utóbbi években 9 szünetelő vasútvonalon újra megindították a közlekedést és további 7 vonal újraindítását tervbe vették. Az integrált ütemes menetrend 1994. évi bevezetése óta nem került sor vasútvonal szüneteltetésére Rheinland-Pfalz tartományban, ellenben vasútvonalak reaktiválása a fenntartható közlekedési politika sikeres eszközének bizonyult. Ezáltal tervszerűen megszüntetik a hálózati hiányosságokat, közelebb hozzák egymáshoz a kistérségeket. A kötöttpályás hálózatok kiépítésének köszönhetően előre tör az éghajlatot kímélő mobilitás ügye. Szívesen segítünk előkészíteni egy, a MÁV és a KHEM képviselőiből álló magyar delegáció látogatását Rheinland-Pfalzban”
Még egy:
Párhuzamosságok megszüntetése: kártékony a miniszter javaslata
A VEKE tiltakozik Szabó Imre környezetvédelmi miniszter járatritkítási felszólítása ellen. A miniszter nyilatkozata nem csak kártékony, hanem a tömegközlekedési hálózat ismeretének teljes hiányáról tanúskodik.

2010. január 7.

Megosztás |

A VEKE tiltakozik Szabó Imre környezetvédelmi miniszter járatritkítási felszólítása ellen. A miniszter nyilatkozata nem csak kártékony, hanem a tömegközlekedési hálózat ismeretének teljes hiányáról tanúskodik: Szabó Imre egyetlen példát hozott fel a BKV-Volán párhuzamosságokra, a Dunakanyarból jövő Volánbuszok párhuzamosságát a Szentendrei úti BKV-járatokkal. Azonban ha a miniszter minimálisan is tudná, hogy miről beszél, azt is tudná, hogy a Szentendrei úton nem járnak Volánbuszok, mert azok a Megyeri híd átadása óta Újpestre közlekednek, így az egyetlen példaként felhozott párhuzamosság nem létezik, a járatok annyira párhuzamosak egymással, mint a V-betű két szára.
http://veke.hu/index.php?fc=cikk&par=514
Ha egy vállalat nem kapja meg a jogos támogatást, akkor lehet bárki a vez.ig. ...

network.hu

 

Az irányítószám a postai küldemények rendeltetési hely szerinti csoportosítását segítő azonosító szám. Magyarországon négyjegyű, 1973. január 1-jén vezették be. (idegen elnevezései: postal code, postcode, ZIP code)

 

Bevezetésekor elengedhetetlen követelmény volt a nagyobb feldolgozó helyeken a gépesítés, valamint a szabványméretű borítékok bevezetése. Az irányítószámok alapján történik a „zárlatoknak” nevezett zsákos egységcsomagok összeállítása is.

Utolsó hozzászólás

[Törölt felhasználó] üzente 15 éve

Tovább 

 Radnóti-szobrot avattak Budapesten

15 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

That's what I'm trying NOT to do. I dont want to have two cioeps of the same tables on my hard drive. I assumed importing would transfer the table data to the new game but if you have to download the tables again then the importing feature is pointless.

Dunakeszi tőzegláp

 

A Dunakeszi-tőzegtavakat Újpest északi határában találjuk. Korábban a Mogyoródi-pataktól majdnem Dunakesziig húzódott az a mocsaras, lápos terület amely a kis tavak kialakulását is lehetővé tette. Az eredetileg nagy kiterjedésű nedves területen buja növényzet élt, amely gazdag állatvilágot tartott el. Az ingoványos terület és a nyáron tömeges szúnyogfajok távol tartották az embereket, így a terület élővilága az utóbbi évtizedekben is érintetlen maradt, az idelátogató horgászokon és kirándulókon kívül mások nem zavarták meg a természet csendjét.

Utolsó hozzászólás

Kis Kakukk üzente 15 éve

Érdemes elolvasni és csatlakozni!!!

**Lápszag terjeng Dunakeszin -- Csatlakozz Te is az Auchan bojkotthoz!*

Biztos Te is hallottad már, hogy az Auchan dunakeszi áruházát épp egy
értékes tőzegláp területén bővítené újabb kockaépülettel és méretes
parkolóval. A beruházás súlyosan veszélyezteti az áruház melletti
élőhelyet.

Civil szervezetek levélben fordultak az Auchanhoz, arra kérve a multi
vezetőségét, hogy álljon el a beruházástól. Nem tették. Ezért országos
bojkott indult az Auchan ellen.

A vállalat ahelyett, hogy visszalépne a beruházástól, a láp vitatott
jogi besorolásával takarózik (láp-e a láp), és továbbra is ködösít.
Cinizmusára az is jellemző, hogy miközben a természetpusztítás veszélye
nem múlt el, Föld Napi rajzpályázatot hirdetett gyerekek számára. Az
áruház kezébe került terület a Nemzeti Ökológia Hálózat része, még a
legkisebb beavatkozás is súlyos következményekkel járhat. Ezt nem
hagyhatjuk!

*Ha Te is úgy gondolod, hogy az építkezés visszafordíthatatlan
természeti károkat okozna, csatlakozz a bojkotthoz! Ne vásárolj semmit
az Auchanban, amíg a vállalat nem áll el a tervétől!*

Eddig 30 civil szervezet és 1800 aláíró csatlakozott! Küldd tovább Te is
ezt a levelet, hogy még többen legyünk!

A bojkott mellett írd meg a véleményed az Auchannak! Ha regisztrálva
vagy a Facebook-on, jelentkezz be az Auchan Magyarország nevű csoportba,
és írd meg a véleményed az ügyről! Mutassuk meg, hogy az olcsó árak és a
föld napi rajzpályázat nem kábítanak el minket!

Csatlakozás és további információk: www.tudatosvasarlo.hu/auchan
<http://www.tudatosvasarlo.hu/auchan> és a Facebook "Bojkott Auchan"
csoportjában.

A dunakeszi tőzegláp értékeiről, az eddigi civil ellenállásról
www.tozegto.freeweb.hu <http://tozegto.freeweb.hu/> oldalon tájékozódhatsz.

Tovább 

Merev frontvonalak

[2009.12.06. 16:42]

Pénteken kiderült, hogy Killik Jenő (SZDSZ) zuglói városfejlesztési tanácsnok visszavonja a Bosnyák téri bevásárlóközpontra vonatkozó szerződésmódosításról szóló előterjesztést, valamint megszünteti az ezen célra alapított bizottság elnöki és tagsági viszonyát. Az aznap megtartott testületi üléstől az MSZP és az SZDSZ képviselői távol maradtak, így a polgármester nem tudta megkezdeni az ülést.

Tovább 

 KRESZ-módosítás: a teljes szöveg

15 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

xELzoh , [url=http://cwkvlhpkqhsf.com/]cwkvlhpkqhsf[/url], [link=http://rylivmuytmvr.com/]rylivmuytmvr[/link], http://semgiwpkbvxy.com/

 Az Erzsébet-híd

15 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás

network.hu

45 éve - 1964. november 21-én - Budapesten felavatták az új Erzsébet-hidat. (1960-64 között épült)

Az Erzsébet híd Budapest egyik legnevezetesebb hídja a Dunán, amely az V. kerületet köti össze az I. kerülettel.

Az eredeti híd

1898 és 1903 között épült, nem sokkal a Ferenc József nevét viselő híd (ma: Szabadság híd) után. Az időközben Genfben merénylet áldozatául esett Erzsébet királynéról nevezték el.

Az 1894-ben megtartott nemzetközi pályázaton az első díjat a Kübler György az esslingeni gépgyár főmérnöke és Eisenlohr és Weigle stuttgarti építészekkel együtt elkészített egynyílású kábelhídterve nyerte el.

Tovább 

A Magyar Örökség-díjas Evangélium Színház november 6-án, pénteken este 7 órakor mutatja be Madách Imre Az ember tragédiája című alkotását a Duna Palotában.

Az Evangélium Színház "nonprofit" vállalkozás; e munkánkban való minden részvétel (színészek, műszakiak, közönség, stb.), és támogatás (erkölcsi, anyagi, stb.) sokszor komoly áldozatot kíván, hogy az évi kétszeri új bemutató és a tervezett 2xl0 előadás létre jöhessen.

Tovább 

 Frissebb bejegyzések

Régebbi bejegyzések 

Ez történt a közösségben:

M Imre írta 3 napja a(z) Megmutatjuk Önnek az Év Fáját! blogbejegyzéshez:

Ilyen egyszerű ennyire kevéssel ilyen sokat tenni? Városi ...

M Imre írta 3 napja a(z) Jövő nyáron szabadstrand: Budapest, Római-part fórumtémában:

Újra szabad a fürdés! | 2025. június 27. Megnyitott...

M Imre írta 3 napja a(z) Közérdekű fórumtémában:

A Műegyetemtől az Astoriáig ér a tömeg. A fidesz valószínűleg ...

M Imre írta 3 napja a(z) Felújítások \ Közlekedés fórumtémában:

Harangláb utca https://www. openstreetmap.hu?...

M Imre írta 3 napja a(z) Felújítások \ Közlekedés fórumtémában:

Mintegy 1325 méter hosszon, 8800 négyzetméternyi...

M Imre új fórumtémát indított: Felújítások \ Közlekedés

M Imre írta 4 napja a(z) Közérdekű fórumtémában:

Ön eléggé túlfeszítette a húrt. Nem kérdés, hogy egy szabad...

M Imre írta 4 napja a(z) Közérdekű fórumtémában:

Lányi András írásai: Nyílt levél a fővárosi rendőrfőkapitánynak ...

M Imre írta 4 napja a(z) Közérdekű fórumtémában:

A szabadságot és a szerelmet nem lehet betiltani – ...

M Imre írta 4 napja a(z) Közérdekű fórumtémában:

A dalszövegek nyitott jellege számos értelmezéshez...

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu