Budapest Blog: 2010. január

Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1261 fő
  • Képek - 1008 db
  • Videók - 167 db
  • Blogbejegyzések - 356 db
  • Fórumtémák - 80 db
  • Linkek - 822 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1261 fő
  • Képek - 1008 db
  • Videók - 167 db
  • Blogbejegyzések - 356 db
  • Fórumtémák - 80 db
  • Linkek - 822 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1261 fő
  • Képek - 1008 db
  • Videók - 167 db
  • Blogbejegyzések - 356 db
  • Fórumtémák - 80 db
  • Linkek - 822 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1261 fő
  • Képek - 1008 db
  • Videók - 167 db
  • Blogbejegyzések - 356 db
  • Fórumtémák - 80 db
  • Linkek - 822 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Régebbi bejegyzések

Még régebbiek 

FŐVÁROSUNK BUDAPEST hírei - 2010. január

 MYWDXFxOyKNKFA

8 éve | [Törölt felhasználó] | 1 hozzászólás

AoSXef http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com

Utolsó hozzászólás

Jovo E üzente 8 éve

Az ezüstszegecs történetéről hallottál?
Itt olvashatsz róla: http://href.hu/x/afj8

Több buszsofőrnek és műszaki szakembernek is felmondtak a BKV-nál szerda délelőtt, mert a cég által létrehozott "szuper kontrollcsoport" megállapította: akadályozták az autóbuszok forgalomba állítását; a sztrájkbizottság szerint a BKV jogszerűtlenül bocsátotta el a munkavállalókat; a közlekedési társaság közölte, hogy továbbra sincs megállapodás a cégvezetés és az érdekképviseletek között.


Eközben továbbra is fennakadások voltak a BKV-buszok közlekedésében; szerda délelőtt tizenöt viszonylaton voltak késések, kora délután viszont már csak tizenkét buszvonalon.

Tovább 

 

- 7 jótanács kezdő várospolitikusoknak -


Széchenyitől a Tervig Magyarországon állítólag minden jobbító szándék útjában a kínzó pénzhiány volt a fő akadály. Ezért figyelemre méltó Budapest példája, ahová irdatlanul sok pénz áramlott az elmúlt másfél évtizedben, s teremtett katasztrofális állapotokat. A katasztrófa nem képletes: a szmogriadót már régen el kellett volna rendelni, évente többször is. A felső légúti daganatos betegségek előfordulásának gyakoriságát mutató térkép szépen kirajzolja a fő közlekedési útvonalak hálózatát.

Tovább 

 bNoIHTSARvWxfpv

8 éve | [Törölt felhasználó] | 5 hozzászólás

g3h9yZ https://www.genericpharmacydrug.com

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 8 éve

Szégyen és botrány, hogy míg Bukarest 1000 db vadonatúj alacsonypadlós autóbuszt tudott venni az elmúlt években, a Magyar Állam és a Fővárosi Önkormányzat a 15-20 éves roncsok farigcsálásában látja a jövőt. Valakiknek ez persze jó üzlet, hiszen 30-35 millióért (és a valódi számlán lesz az még több is) már majdnem új buszt is lehet venni, amit maguk az ötletgazdák is elismernek. Egy új, szóló, akár magyar gyártású, alacsonypadlós, légkondícionált, Euro5-ös motorú autóbusz ára 45-50 millió Ft az elmúlt évek tapasztalatai alapján (példák itt és itt), de a bukaresti Mercedes buszok ára is alig haladta meg darabonként az 55 millió forintot. (VEKE)
Ez csak egy példa, de számos cikket lehet olvasni arról, hogy mi folyik "itt".
Áremelés:
Az áremeléssel együtt növekvő bliccelés és elpártolás hatásán túl a most a Kormány által javasolt februártól történő áremelés pénzügyi hatása azért is elenyésző, mert a BKV bevételeinek egyik legjelentősebb eleme, az éves bérletek eladása a 2009-es áron már zajlik, illetve január végére teljes egészében megtörténik.

Elszomorító, hogy a Bajnai-kormány rövid munkássága alatt kizárólag a tömegközlekedés rombolására adta a fejét. A vasútvonalak bezárása, a vasúti reformnak csúfolt káosz mellett a Kormány hatáskörébe tartozó helyközi jegyek és bérletek árát jóval az infláció felett, 10-15 százalékkal emelik. A VEKE ezen intézkedés ellen is felemelte már a szavát: a helyközi buszos és vasúti közlekedésben sem indokolt ilyen mértékű áremelés, ez csak utasvesztést, több autót és környezetszennyezést jelent, miközben az ilyen áremelésekről az elmúlt évek tapasztalatai alapján egyértelműen kijelenthető, hogy a bevételeket nem növelik, az emberek egy része ugyanis minden áremelés után más alternatíva (bliccelés, autózás, stb.) után néz és nem veszi meg a drágább jegyet.
Közlekedési miniszter :) 2009 dec. 10.
A közlekedési miniszter újabb hazugsága lepleződött le. Ma már mindenki látja, hogy a miniszternek sem a gazdaságosságra, sem a megtakarításra vonatkozó szólamai nem felelnek meg a valóságnak, most pedig a külföldi példákra való hivatkozás kapcsán is lebukott.

Az utasok érdekeit képviselő európai közlekedési civil szervezetek szövetsége, a European Passengers Federation (EPF) osztrák tagszervezete nyílt levelet írt a magyar közlekedési miniszternek, melyben leleplezi az osztrák vasútbezárásokkal és az európai trendekkel szívesen példálózó miniszter érvelésének valótlanságát.

Hónig Péter a médiában számos alkalommal, majd október 5-én az Országgyűlésben is a következőket mondta: „Mégis az ÖBB-nél néhány hete 58 vasúti vonal bezárását és 20 százalék létszámcsökkenést határoztak el rövid időn belül.” (forrás: parlament.hu). Ezzel szemben osztrák társszervezetünk, a Fahrgast illetékese, Peter Baalmann levelében kifejti: „valóban létezik egy tanácsadó cég vitatott tanulmánya, amiben 57 vasútvonal felülvizsgálását javasolják, viszont ez irányú kormányzati terv nem létezik, az ÖBB sem készül jelenleg ilyen intézkedésekre és nem valószínű, hogy a hivatkozott tanulmány lényeges elemei végrehajtásra kerülnek”.

A nyugat-európai vasútfejlesztési trendekkel kapcsolatban a tekintélyes osztrák közlekedési szervezet vezetője levelében hozzáteszi: „Rheinland Pfalz német tartomány közlekedési minisztere az Ön SPD-s kollégája, Hendrik Hering. Itt az utóbbi években 9 szünetelő vasútvonalon újra megindították a közlekedést és további 7 vonal újraindítását tervbe vették. Az integrált ütemes menetrend 1994. évi bevezetése óta nem került sor vasútvonal szüneteltetésére Rheinland-Pfalz tartományban, ellenben vasútvonalak reaktiválása a fenntartható közlekedési politika sikeres eszközének bizonyult. Ezáltal tervszerűen megszüntetik a hálózati hiányosságokat, közelebb hozzák egymáshoz a kistérségeket. A kötöttpályás hálózatok kiépítésének köszönhetően előre tör az éghajlatot kímélő mobilitás ügye. Szívesen segítünk előkészíteni egy, a MÁV és a KHEM képviselőiből álló magyar delegáció látogatását Rheinland-Pfalzban”
Még egy:
Párhuzamosságok megszüntetése: kártékony a miniszter javaslata
A VEKE tiltakozik Szabó Imre környezetvédelmi miniszter járatritkítási felszólítása ellen. A miniszter nyilatkozata nem csak kártékony, hanem a tömegközlekedési hálózat ismeretének teljes hiányáról tanúskodik.

2010. január 7.

Megosztás |

A VEKE tiltakozik Szabó Imre környezetvédelmi miniszter járatritkítási felszólítása ellen. A miniszter nyilatkozata nem csak kártékony, hanem a tömegközlekedési hálózat ismeretének teljes hiányáról tanúskodik: Szabó Imre egyetlen példát hozott fel a BKV-Volán párhuzamosságokra, a Dunakanyarból jövő Volánbuszok párhuzamosságát a Szentendrei úti BKV-járatokkal. Azonban ha a miniszter minimálisan is tudná, hogy miről beszél, azt is tudná, hogy a Szentendrei úton nem járnak Volánbuszok, mert azok a Megyeri híd átadása óta Újpestre közlekednek, így az egyetlen példaként felhozott párhuzamosság nem létezik, a járatok annyira párhuzamosak egymással, mint a V-betű két szára.
http://veke.hu/index.php?fc=cikk&par=514
Ha egy vállalat nem kapja meg a jogos támogatást, akkor lehet bárki a vez.ig. ...

network.hu

 

Az irányítószám a postai küldemények rendeltetési hely szerinti csoportosítását segítő azonosító szám. Magyarországon négyjegyű, 1973. január 1-jén vezették be. (idegen elnevezései: postal code, postcode, ZIP code)

 

Bevezetésekor elengedhetetlen követelmény volt a nagyobb feldolgozó helyeken a gépesítés, valamint a szabványméretű borítékok bevezetése. Az irányítószámok alapján történik a „zárlatoknak” nevezett zsákos egységcsomagok összeállítása is.

Utolsó hozzászólás

[Törölt felhasználó] üzente 8 éve

Tovább 

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu