Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Százhúsz éve, 1896. május 2-án, a millenniumi ünnepségek tetőpontján adták át az európai kontinens első, a világ második földalatti vasútvonalát Budapesten.
A honfoglalás ezeréves évfordulóját számos beruházással tervezték megünnepelni. A földalatti Balázs Mór, az 1889-ben létrejött Budapesti Villamos Városi Vasút Rt. (BVVV) vezérigazgatójának ötlete volt a tömegközlekedés nehézségeinek megoldására. 1893-ban tett javaslatáért nemesi címet is kapott, címerébe stilizált alagútbejárat került sínekkel, az elektromosságot jelző villámokkal és a vasút szárnyas kerekével.
M Imre írta 21 órája a(z) A budapestiek számíthatnak ismerőseikre, ha baj van blogbejegyzéshez:
Amint arról a sajtóból értesülhettek, hazánkban az ...
M Imre írta 1 napja a(z) A Flórián téri felüljáró felújítása fórumtémában:
Mi folyik itt a Flórián-téren?! Winkler Róbert | Mar 27, 2025 ...
M Imre írta 5 napja a(z) kör benne egy kicsi x fórumtémában:
Amíg van lehetőség a jogszerű és békés...
M Imre írta 5 napja a(z) kör benne egy kicsi x fórumtémában:
Hadházy Ákos délután elfoglalná az Erzsébet hidat | ...
M Imre írta 5 napja a(z) Rákosrendező egy rohadó kifli a város közepén: mini Dubaj fórumtémában:
Rákosrendező területének 85 hektáros része ma (2025.03...
M Imre írta 5 napja a(z) Megalakult a Budapesti Klímaügynökség | 2024. április 27. fórumtémában:
Budapesti Klímaügynökség (BKÜ): mit tettek az elmúlt...
M Imre írta 1 hete a(z) 1945. május 1. képhez:
Mit kockáztatsz, ha kimész a Pride-ra... vagy bármi más ok ...
M Imre írta 2 hete a(z) Budapest-Belgrád vasútvonal fórumtémában:
A Budapest-Belgrád vasútvonalon az emberek ...
M Imre írta 3 hete a(z) Budapest-Belgrád vasútvonal fórumtémában:
„Itt életveszélyes lesz közlekedni, ez egy full tervezési...
M Imre új fórumtémát indított: Budapest-Belgrád vasútvonal
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu