Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
16 éve | M Imre | 0 hozzászólás
Női parkoló, akadálymenetes járdán kopogó tűsarok, híres nőkről elnevezett közterek, több térfigyelő kamera, intenzívebb közvilágítás. Néhány mozzanata Szentendre legújabb, nőbarát programjának. Bécs és Párizs után ezentúl Szentendre is nagyobb figyelmet fordít a gyengébbik nem igényeire.
Ideje volt már leporolni
A kontinensen elsőként Bécs, majd nem sokkal később Párizs utcáin is
előtérbe kerültek a szebbik nem Magyarországon eddig feledésbe merült
szempontjai.
16 éve | M Imre | 0 hozzászólás
Októberben kerül a fővárosi közgyűlés elé a magasházak kérdése, s a tervek szerint a fővárosban csak a Csepel-szigeten épülhetnének 55 méternél magasabb épületek – mondta el Ikvai-Szabó Imre, Budapest főpolgármester-helyettese a milánói ingatlanos szakvásáron, az EIRE-n a portfolio.hu beszámolója szerint.
Budapesten több fejlesztő is lobbizott, lobbizik azért, hogy 55 méternél magasabb épületet építsen, azonban mint Ikvai-Szabó bejelentéséből kiderült, eldőlni látszik a szabályozási probléma: csak Csepelen lehet magasházat építeni.
|
|
Hazudtak! A parkolásért havi 92 800 Ft-ot kell fizetni munkaidőben
A Fővárosi Közgyűlés április 30-án döntött a parkolási díjak emeléséről: a budapest.hu közlése szerint átlagosan 27 százalékkal emelkednek a díjak június 2-ától, azonban a BKV-árak emelkedésével a parkolás is tovább drágul Budapesten. Kicsit utánaszámolva kevésnek tűnik az állítólagos 27%.
Mennyi a 27%?
182 éve, 1827. június 6-án rendezték meg Pesten az első lóversenyt
Széchenyi István egyik "újítása", hogy Pesten is elindultak a lóversenyek - angol mintára.
Az első versenynaphoz az új lovaglóiskola megnyitása kapcsolódott.
Éveken át előzetes felhívást, szabályzatot, versenyprogramot, majd az eredményeket summázó füzetet adott, illetve adatott ki, 1828-ban pedig megírta a szakma hazai alapművét: "Lovakrul" címmel.
A megjelentetett könyvet Hunyady gróf emlékének ajánlotta, aki ürményi birtokán már 1814-ben lóversenyt rendezett.
A minap hazafelé jövet a Rákóczi úton elszomorító látvány fogadott:
ismét Budapest utcáira kerültek a megunt fotelek, lecserélt televíziók,
centrifugák, ajtók, tükrök és egyéb használt háztartási cikkek.
Kirakásukat követően azonban, amíg az említett holmik esetleges
elszállítása megtörténne, az utcán 'szigorú foglalási sorrend'
uralkodik.
A fotelekben, televíziók tetején, centrifugákban
gyerekek és felnőttek ülnek, a megszerzett tárgyakat el nem engedik, az
éppen érintett utcák kiabálásoktól hangosak, a forgalmat pedig a
használt cikkekkel megrakott, és alig vánszorgó gépkocsik akadályozzák.
Nem lesz ”sztráda” a budai alsó rakpartból a Margit híd és a Zsigmond tér között az útszakasz kiszélesítésének forgalomtechnikai okai vannak - közölték a beruházás kivitelezői. A Duna vízszintjét a Margit híd alatti kiszélesítés 3 centivel emeli meg.
A rakpartot több helyen is kiszélesítik. A Margit hídnál azért, mert a déli felhajtó alatt a normál közúti űrszelvény nem biztosítható, mivel abba a híd egyik tartószerkezete belóg és a magasabb járművek biztonságos közlekedését akadályozzák.
M Imre írta 20 órája a(z) Megmutatjuk Önnek az Év Fáját! blogbejegyzéshez:
Hat év alatt 20 millió eurót oszthat szét az újrainduló ...
M Imre írta 21 órája a(z) Budapest hóesésben (Iparművészeti Múzeum) képhez:
„Mi nem a bérünkért dolgozunk, hanem annak ...
Keczánné Macskó Piroska írta 1 napja itt:
Jó szórakozást a klubban!
M Imre írta 6 napja a(z) Megmutatjuk Önnek az Év Fáját! blogbejegyzéshez:
Ilyen egyszerű ennyire kevéssel ilyen sokat tenni? Városi ...
M Imre írta 6 napja a(z) Jövő nyáron szabadstrand: Budapest, Római-part fórumtémában:
Újra szabad a fürdés! | 2025. június 27. Megnyitott...
M Imre írta 1 hete a(z) Közérdekű fórumtémában:
A Műegyetemtől az Astoriáig ér a tömeg. A fidesz valószínűleg ...
M Imre írta 1 hete a(z) Felújítások \ Közlekedés fórumtémában:
Harangláb utca https://www. openstreetmap.hu?...
M Imre írta 1 hete a(z) Felújítások \ Közlekedés fórumtémában:
Mintegy 1325 méter hosszon, 8800 négyzetméternyi...
M Imre új fórumtémát indított: Felújítások \ Közlekedés
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás