Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A támfalomlás és a vasúti alagút lezárása miatt napok óta teljesen üres a Déli pályaudvar. A szokatlan helyzettel régi urbanista vízió valósult meg, ha csak rövid időre is. A Magyar Nemzet keddi száma összeszedte a véleményeket, amik szerint jelenlegi formában semmi szükség két budai pályaudvarra.
A Déli pályaudvar 12 hektáros területének hasznosítását újra kell gondolni, mert Kelenföld miatt semmi szükség sincsen rá – hangzott a vélemény többször is az elmúlt évtizedekben. Az 1861-ben megnyitott Déli Vasút indóházának utódjáról rengeteg vita zajlott, ezekről ír mai számában a Magyar Nemzet. Az apropó annyi, hogy a Déli kísértet-pályaudvarrá változott a támfalomlások miatt.
Tény, hogy a 4-es metró elkészülése után elvileg nincs akadálya, hogy Kelenföld átvegye a Déli szerepkörét, az Etele tér pedig a jelenleginél is komolyabb közlekedési csomóponttá váljon.
A Déli–Kelenföld átszervezésre, átépítésre többek között a következő terveket írták le eddig:
A Déli hetvenes években elkészült épülete mondjuk szerintem elég ronda, de műemlék, így biztos, hogy marad. Az is biztos, hogy ha a már pályaudvari rekonstrukcióról van szó, akkor a Nyugati az állapota és a fekvése miatt is elsőbbséget fog élvezni, mint a Déli.
Forrás:http://valasz.hu/itthon/tunjon-el-a-deli-palyaudvar-109225
|
|
|
M Imre írta 4 napja a(z) LIFE Biodiverz Város fórumtémában:
Miről szól ez a projekt? Biodiverz város? Furcsa szókapcsolat. ...
M Imre új fórumtémát indított: LIFE Biodiverz Város
M Imre írta 1 hete a(z) Közérdekű fórumtémában:
... ... nem attól lesz jobb a budapesti fejpályaudvarok ...
M Imre írta 1 hete a(z) Közérdekű fórumtémában:
Budapest díszpolgára lett Sebestyén Márta, Tarr Béla és ...
M Imre írta 2 hete a(z) Üzenőfal fórumtémában:
A Have I been pwned? oldal segítségével megnézhetjük, ...
M Imre írta 1 hónapja a(z) Hogyan működtethető az életem? Mi a Meditáció Kulcsa? blogbejegyzéshez:
Hogyan maradhatunk normálisak? – Mácsai Pál ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó bejegyzések:
Park épülhet a Déli pályaudvar helyén
Pénteken tíz percre leáll a tömegközlekedés Budapesten: hogyan lesz, megáll a metró az alagútban?
Teljesen autómentes lesz a budapesti Városliget
Kiderült, mit várnak az emberek az új Duna-hídtól