Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Városliget, Népliget, Puskás Stadion: összegyűjtöttük a 2018-ra tervezett kormányzati presztízsprojekteket a fővárosban. Tömegközlekedésre viszont nem látszik, honnan lesz pénz. Ikarus pótlóbuszok fogják szállítani a leállított 3-as metró utasait a világszínvonalú múzeumokba? Exkluzív részletek a friss Heti Válaszban.
Összegereblyéztük a különböző kormányzati műhelyekben lappangó fejlesztési terveket, és több százmilliárd forintnyi beruházást találtunk: ez határozottan ellentmond annak, hogy a kormány meg akarná büntetni az ország többi részénél balosabb érzelmű fővárost. Ugyanakkor az uniós pénzek elapadása súlyos következményekkel járhat, mivel az elmúlt négy évben minden tömegközlekedési fejlesztést uniós forrásból finanszíroztak.
Az előző kormányzati ciklusban bevett gyakorlattá vált, hogy a főváros fejlesztését különböző kormány- vagy miniszteri biztosok végzik. A kormányon belül nincs „Budapest Minisztérium”, ahol minden terv, elképzelés összefutna, még kevésbé létezik olyan erőközpont, ahova a fővárosi önkormányzat fejlesztési szándékai becsatornázódnának. Részben ebből fakad, hogy a kormány ingerülten reagál a számára váratlanul felmerülő fővárosi igényekre – még akkor is, ha Tarlós valóban évek óta figyelmeztet a 3-as metró vészesen leromlott állapotára.
![]() |
Noll Márton, Grabner Balázs és Terhes Dénes építészek tervei a városligeti Múzeumi Negyed ötletpályázatára |
Fotók: Korzó Tervezési Stúdió |
A következő négy évben három kormányzati műhelyre érdemes odafigyelni: a 160 milliárd forintos Liget Budapest-programra, amelyet Baán László, a Szépművészeti Múzeum főigazgatója irányít, Fürjes Balázs kormánybiztosi irodájára, ahova a Ludovika campus befejezése, a Népliget rekonstrukciója, az új konferenciaközpont és a Rubik Science Center felépítése tartozik, illetve L. Simon László miniszterelnökségi államtitkárra, akinek a Várral kapcsolatos terveket kell kidolgoznia.
Ami a tömegközlekedési fejlesztésekre fordítható uniós pénzek ügyét és az ezzel kapcsolatos Lázár–Tarlós vitát illeti, sejtésünk szerint ez csak az őszi választások után fog megoldódni, és a végeredmény nem lesz független attól, hogy államosítják-e a BKV-t, vagy annak egy részét. Habár a budapesti igénylista nagyobb, mint az egész országra jutó teljes közlekedésfejlesztési büdzsé, némi jó szándékkal a Kohéziós Alapokból lehetne forrást találni a budapesti projektekre, különösen akkor, ha azok az agglomerációs közlekedés javítását is szolgálják.
Részletek a július 3-i Heti Válaszban. Lapunk elektronikus formában a Digitalstandon is megvásárolható.
Forrás.http://valasz.hu/itthon/igy-fog-kinezni-budapest-2018-ban-101519
|
|
Keczánné Macskó Piroska mostantól Tag
M Imre írta 3 napja a(z) Társadalmi egyeztetés a 73-as trolibusz kőbányai meghosszabbításáról fórumtémában:
Mit figyelünk és vizsgálunk a tesztüzem alatt? -- Az utasok ...
M Imre új fórumtémát indított: Társadalmi egyeztetés a 73-as trolibusz kőbányai meghosszabbításáról
M Imre írta 3 napja a(z) Társadalmi egyeztetés a Mobi-pontok használatáról – Mondd el, mit gondolsz! fórumtémában:
A tervek szerint a következő időszakban a főváros és a ...
M Imre új fórumtémát indított: Társadalmi egyeztetés a Mobi-pontok használatáról – Mondd el, mit gondolsz!
M Imre írta 3 napja a(z) Társadalmi egyeztetés a BKK gyalogos és akadálymentes stratégiájáról fórumtémában:
Offline változat is elérhető Amennyiben hagyományos ...
M Imre új fórumtémát indított: Társadalmi egyeztetés a BKK gyalogos és akadálymentes stratégiájáról
M Imre írta 3 napja a(z) Társadalmi egyeztetés Budapest új éjszakai közlekedési hálózatáról fórumtémában:
A budapesti éjszakai hálózat átfogó fejlesztésére legutóbb...
M Imre új fórumtémát indított: Társadalmi egyeztetés Budapest új éjszakai közlekedési hálózatáról
M Imre írta 4 napja a(z) Vízállásjelentés, 2010. 06.05. (1) képhez:
Időtények 2050. január 1-i adás, Litkai Gergely időjóssal ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó bejegyzések:
Pénteken tíz percre leáll a tömegközlekedés Budapesten: hogyan lesz, megáll a metró az alagútban?
Teljesen autómentes lesz a budapesti Városliget
Kiderült, mit várnak az emberek az új Duna-hídtól
Megkezdődött az 5-ös metró tervezése