Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Városliget, Népliget, Puskás Stadion: összegyűjtöttük a 2018-ra tervezett kormányzati presztízsprojekteket a fővárosban. Tömegközlekedésre viszont nem látszik, honnan lesz pénz. Ikarus pótlóbuszok fogják szállítani a leállított 3-as metró utasait a világszínvonalú múzeumokba? Exkluzív részletek a friss Heti Válaszban.
Összegereblyéztük a különböző kormányzati műhelyekben lappangó fejlesztési terveket, és több százmilliárd forintnyi beruházást találtunk: ez határozottan ellentmond annak, hogy a kormány meg akarná büntetni az ország többi részénél balosabb érzelmű fővárost. Ugyanakkor az uniós pénzek elapadása súlyos következményekkel járhat, mivel az elmúlt négy évben minden tömegközlekedési fejlesztést uniós forrásból finanszíroztak.
Az előző kormányzati ciklusban bevett gyakorlattá vált, hogy a főváros fejlesztését különböző kormány- vagy miniszteri biztosok végzik. A kormányon belül nincs „Budapest Minisztérium”, ahol minden terv, elképzelés összefutna, még kevésbé létezik olyan erőközpont, ahova a fővárosi önkormányzat fejlesztési szándékai becsatornázódnának. Részben ebből fakad, hogy a kormány ingerülten reagál a számára váratlanul felmerülő fővárosi igényekre – még akkor is, ha Tarlós valóban évek óta figyelmeztet a 3-as metró vészesen leromlott állapotára.
![]() |
Noll Márton, Grabner Balázs és Terhes Dénes építészek tervei a városligeti Múzeumi Negyed ötletpályázatára |
Fotók: Korzó Tervezési Stúdió |
A következő négy évben három kormányzati műhelyre érdemes odafigyelni: a 160 milliárd forintos Liget Budapest-programra, amelyet Baán László, a Szépművészeti Múzeum főigazgatója irányít, Fürjes Balázs kormánybiztosi irodájára, ahova a Ludovika campus befejezése, a Népliget rekonstrukciója, az új konferenciaközpont és a Rubik Science Center felépítése tartozik, illetve L. Simon László miniszterelnökségi államtitkárra, akinek a Várral kapcsolatos terveket kell kidolgoznia.
Ami a tömegközlekedési fejlesztésekre fordítható uniós pénzek ügyét és az ezzel kapcsolatos Lázár–Tarlós vitát illeti, sejtésünk szerint ez csak az őszi választások után fog megoldódni, és a végeredmény nem lesz független attól, hogy államosítják-e a BKV-t, vagy annak egy részét. Habár a budapesti igénylista nagyobb, mint az egész országra jutó teljes közlekedésfejlesztési büdzsé, némi jó szándékkal a Kohéziós Alapokból lehetne forrást találni a budapesti projektekre, különösen akkor, ha azok az agglomerációs közlekedés javítását is szolgálják.
Részletek a július 3-i Heti Válaszban. Lapunk elektronikus formában a Digitalstandon is megvásárolható.
Forrás.http://valasz.hu/itthon/igy-fog-kinezni-budapest-2018-ban-101519
|
|
M Imre írta 4 napja a(z) Budapest-Belgrád vasútvonal fórumtémában:
A Budapest-Belgrád vasútvonalon az emberek ...
M Imre írta 5 napja a(z) Budapest-Belgrád vasútvonal fórumtémában:
„Itt életveszélyes lesz közlekedni, ez egy full tervezési...
M Imre új fórumtémát indított: Budapest-Belgrád vasútvonal
M Imre írta 6 napja a(z) Teljesen autómentes lesz a budapesti Városliget blogbejegyzéshez:
Fürjes Balázs :) hol van ő már..? Régebben mondták ügyetlen, ...
M Imre írta 6 napja a(z) Kertészeti Egyetem és Budai Arborétum fórumtémában:
Ünnepeld a cseresznyefa- virágzást! Az ELTE ...
M Imre írta 6 napja a(z) Rákosrendező egy rohadó kifli a város közepén: mini Dubaj fórumtémában:
A kormányközeli Stockton Zrt. nem élt az elővásárlási...
M Imre írta 1 hete a(z) Budapest - Kontroll - Mozgólépcső videóhoz:
Fék nélkül Premium Rush 12 éven aluliak számára a ...
Keczánné Macskó Piroska írta 1 hete itt:
Jó szórakozást a klubban!
M Imre írta 2 hete a(z) Megújul a fővárosi tulajdonban álló Mester utca fórumtémában:
Biztosítja a pénzt a főváros a Mester utca felújításához |...
M Imre új fórumtémát indított: Megújul a fővárosi tulajdonban álló Mester utca
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó bejegyzések:
Teljesen autómentes lesz a budapesti Városliget
Kiderült, mit várnak az emberek az új Duna-hídtól
Megkezdődött az 5-ös metró tervezése
Újra lesz belvárosi Duna-átúszás – jön a Budapest Urban Games!