Budapest: Sztrájkol a MÁV - szívik a jónép

Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1268 fő
  • Képek - 1009 db
  • Videók - 167 db
  • Blogbejegyzések - 381 db
  • Fórumtémák - 177 db
  • Linkek - 970 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1268 fő
  • Képek - 1009 db
  • Videók - 167 db
  • Blogbejegyzések - 381 db
  • Fórumtémák - 177 db
  • Linkek - 970 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1268 fő
  • Képek - 1009 db
  • Videók - 167 db
  • Blogbejegyzések - 381 db
  • Fórumtémák - 177 db
  • Linkek - 970 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1268 fő
  • Képek - 1009 db
  • Videók - 167 db
  • Blogbejegyzések - 381 db
  • Fórumtémák - 177 db
  • Linkek - 970 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

 

Szünnapot tart nekünk a Vasút! vagy hogy úgy mondjam: és Te fölértél nagybudapestre?

 

Ritkán háborodok fel, pedig most is csak nyertem a dolgon, úgyhogy nem is kellene. Az a vicc, hogy Magyarország és Budapest két külön település itt a Középnyugaton. Ha csak pestmegyéből járnának dolgozni emberek a székesfővárosba akkor azt mondom semmi vész, sárga-busz, kis tömörülés, pár száz forintos jegyár, aztán késéssel bent is vagyok a munkahelyemen.

 

De mondjuk miért kell kibaszni mindenkivel!? És hol az igazi felelős? És miért bántom én a MÁV-ot, miközben itthon maradtam meló helyett?? Miért nem kezdek bele, az én adómból épült a kurva sínhálózat, meg az én jegyáraimból vacsoráznak a köcsög mávosok, azt nem tudom. Úgy gondolom, hogy jogos a MÁV-sztrájk. Sőt, úgy gondolom, hogy mindenki sztrájkolhatna, ha normális országban élnénk. (NE POLITIZÁLJUNK! tényleg teljesen mindegy, hogy narancssárga, vagy piros a kormány)

 

network.hu

Ha nem Budapest lenne a Kárpát-medence közepe vasútilag, kormányzatilag és jólétileg, akkor lehet, hogy nem egyből és véglegesen bénulna meg az ország. Nekem ez a fő problémám, az alapok...

Címkék: bp budapest munka máv máv sztrájk sztrájk vasúti közlekedés vonat

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

M Imre üzente 1 hónapja

Vasúti pályaállapotok, menetidő növekedések 2023/2024. (MÁV-Start)

Nem igazán biztató infógrafikát tett közzé a MÁV-Start: a 2023/24-es menetrendi évre számos vonalon fognak romlani a pályaállapotok. A visszaesés jó néhány mellékvonalat érint majd, de fontos fővonalakon is negatív változásokra lehet számítani.

A legnagyobb menetidő-növekedéssel a szegedi, 140-es vonalon számolnak: a jelenleginél 13 perccel tart majd tovább az utazás Budapest és Csongrád-Csanád vármegye székhelye között.

http://autovezetes.network.hu/kepek/vasut_vonat_/vasuti_palyaallapotok_menetido_novekedesek_20232024_mavstart

Válasz

M Imre üzente 1 hónapja

Fekete nap ez a mai a magyar közlekedéspolitikában is: Lázár János vasúti vonalbezárásokat és jelentős járatritkítást előrevetítő, és a szakszervezetek sztrájkjogait gyakorlatilag megszüntető törvénymódosítását is elfogadta a parlamenti kétharmad ma. | 2025. 04. 14.

Járatritkítás: a törvény csökkenti a minimális szolgáltatási szintet a törvényjavaslat, így ezen túl már csak napi 2 (azaz kettő!) járatnak kell majd közlekednie:

- a járásközpont és a vármegyeszékhely között,
- a szomszédos vármegyeszékhelyek között, valamint
- Budapest és a vármegyeszékhelyek között.

Miközben manapság már nem csak Ausztriában vagy Németországban, de Csehországban és Lengyelországban is az ma már a cél, hogy óránkénti ütemes menetrend legyen minden főbb relációban, mi visszafelé haladunk ezügyben is. Budapest és a nagyvárosok jelentős része között egyébként ma is megvan az óránkénti ütemes menetrend Magyarországon. Miért nem az óránkénti ütemes menetrendet célozza meg a törvény, miért lépünk vissza abból is, ami már megvan

Vonalbezárás: az is látszik, hogy további vidéki vasútvonalak bezárását készíti elő Lázár János - a 2023-as tíz vonalat érintő vidéki vonalbezárási hullám után. A törvénybe bekerült, hogy csak egyféle közlekedési móddal, a törvény szava járása szerint “a leghatékonyabb közlekedési móddal” látja el a jövőben a közszolgáltatást az állam. Nem is tagadja a törvényjavaslat, hogy ezzel jelentős szolgáltatáscsökkentést készít elő, szó szerint ezt írja: “Nem szűnhet meg olyan vonat és busz közötti párhuzamosság, ahol a párhuzamosság megszüntetése 50%-nál nagyobb mértékű eljutási idő növekedést jelentene.”.

Tehát, ha a vasútvonal bezárása miatt “csak” másfélszeresére nő majd az eljutási idő, az még Lázár Jánosnak, és immár a parlamenti kormánypárti kétharmadnak is rendben van.

Lázár János azt is el szokta mondani, hogy ő az ország legnagyobb munkáltatója és az 57 ezer vasúti és Volán-dolgozót kritizálja bárki, aki az ő kudarcos miniszterségét szóvá teszi. Az első adandó alkalommal azonban hátbaszúrta a MÁV és a Volánbusz dolgozóit, hisz ez a törvény gyakorlatilag lenullázza a közlekedési szakszervezetek sztrájkjogait.

Fekete nap és súlyos szégyen ez a magyar közlekedéspolitikában - és jól mutatja azt is, mennyire őszinte a vidékbarát politika Lázár János részéről. Semennyire. Hisz ezek az intézkedések a vidéki Magyarországot sújtják a legjobban. Most a vidék jön - ez volt Lázár szlogenje a ciklus elején. Ennél rosszabbul nehezen járhatott volna a magyar vidék, mint ezzel a vasútellenes, a vidéki közlekedést leépítő kormányzati politikával.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=1217088656439823

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 16 éve

Az a baj, hogy akik jogosan sztrájkolhatnának, azok nem tehetik. Például az egészségügyi dolgozók. A betegek nem halhatnak meg emiatt, igaz? Aztán elképzeltem, hogy a nyugdíjasok, rokkantnyugdíjasok sztrájkolnak: "nem vesszük be a drága gyógyszereinket, hogy vehessünk kenyeret!" (...) Pfúj politika, ennyit erről.

Válasz

Farkasné Mária üzente 16 éve

Nem csak az a baj, hogy Budapest a közepe, hanem az a baj, hogy csak Budapest az egész ország. A sztrájk jogos-e? Döntsük el az jogos-e, hogy az állami veszteséges vállalatok vezetői,a lepusztított, kirabolt, csődbe vitt országunkban az adófizetők pénzén a menedzsment óriási pénzeket vesz fel, az jogos-e, hogy a bankok vezérei milliókat tesznek zsebre az uzsora kamatmarzs révén!
Na mi jogos még!?
40-50-60-70 ezerből megélni! A gázárat előre túlszámlázni, majd a felemelt díjjal kompenzálgatni?! Az egészségügyben a TVK miatt hónapokat várni?!
Soroljam még?
"Szívik"-e a jónép? Még nem eléggé!
Gondolják dicső vezéreink, és a -még- túl hülye nép!

Válasz

Ez történt a közösségben:

M Imre írta 1 napja a(z) Közérdekű fórumtémában:

WWF: Ma reggel támadás érte a petíciós oldalt. A 2022-es ...

M Imre írta 3 napja a(z) CAF | tehát összesen akár 124 vadonatúj villamos állhat forgalomba 2020-ig a fővárosban fórumtémában:

Újabb szöget talált az Orbán- kormány, amelyet Budapest ...

M Imre írta 3 napja a(z) Budapesti metró fórumtémában:

Utólagos jelentés, drótos vészelhárítás, mindent...

M Imre írta 3 napja a(z) Közérdekű fórumtémában:

Mi nyílt levelet írtunk Bernadettnek, hogy 10.000 ...

M Imre írta 3 napja a(z) Közérdekű fórumtémában:

Mi nyílt levelet írtunk Bernadettnek, hogy 10.000 ...

M Imre új fórumtémát indított: Közérdekű

M Imre írta 6 napja a(z) A Flórián téri felüljáró felújítása fórumtémában:

Ütemterv szerint halad a Flórián téri felüljáró felújítása: zajlik a ...

M Imre írta 6 napja a(z) Petőfi híd: nagy darabokban válik le a rozsda és a beton (2025.) fórumtémában:

„A hídszerkezet legnagyobb problémája a korrózió. A hídon ...

M Imre írta 6 napja a(z) Óbuda, Gázgyár: rákkeltő méreg szivárog a Dunába fórumtémában:

Újabb győzelem az Óbudai Gázgyár ügyében! Viszont...

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu