Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Először ment át villamos hétfő délelőtt a budapesti Rákóczi hídon. Egy Tatra típusú szerelvény, egy Combino és egy teherkocsi gördült végig először a vadonatúj pályán. A villamosok a Közvágóhídtól elmentek a Budafoki útig, majd vissza.
Az 1-es villamos végállomása egyelőre a Közvágóhídnál van. Régóta
tervezték már, hogy tovább építik a pályát Újbuda felé. Az új végállomás
a Fehérvári útnál lesz, és a tervek szerint a Kelenföldi pályaudvarig
kiépítik a pályát, ha találnak ehhez támogatást.
A Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület korábban azt közölte: információik szerint az 1-es villamos felújításának sokmilliárdos költségvetéséből nem futotta annak az alapkérdésnek a tisztázására, hogy a húsz évvel ezelőtt átadott Rákóczi híd, hogyan viselkedik 10-11 tonna tengelyterhelésű, 60-70 kilométeres óránkénti sebességgel haladó villamosok esetén.
Január 15-én a Budapesti Közlekedési Központtól úgy reagáltak: az 1-es villamos új, meghosszabbított vonalszakaszának építése a tervezett ütem szerint halad; a Rákóczi-híd próbaterhelése, az új villamospálya megépítése után, februárban vagy márciusban lehetséges. Csak a Rákóczi-híd próbaterhelése, a hídvizsgálat és az eredmények értékelése után indulhat el az 1-es villamos az új szakaszon – tették hozzá.
Forrás: hvg.hu
|
|
|
M Imre írta 1 hete a(z) Fényképezés, képek szerkesztése és minden hasonló témakör fórumtémában:
Emmanuel Rosario 1989-ben, dominikai bevándorlók ...
M Imre új fórumtémát indított: Fényképezés, képek szerkesztése és minden hasonló témakör
M Imre írta 3 hete a(z) LIFE Biodiverz Város fórumtémában:
Miről szól ez a projekt? Biodiverz város? Furcsa szókapcsolat. ...
M Imre új fórumtémát indított: LIFE Biodiverz Város
M Imre írta 3 hete a(z) Közérdekű fórumtémában:
... ... nem attól lesz jobb a budapesti fejpályaudvarok ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!