Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A dupla kerékpársávval és egyirányú autósforgalommal számoló terv megnyerte a fővárosi önkormányzat Duna-part megújítására kiírt tervpályázatát. Lesz itt minden zöld rész, közösségi terek és egyirányú Lánchíd kerékpár úttal.
A Korzó Tervezési Studió terve az autósoknak fáj majd, de a rugalmas koncepció jól kezeli az örök gyalogos-autós ellentétet a rakparton úgy tűnik. Grabner Balázs és Terhes Dénes, a tájépítész stúdió két vezetője nem titkolta, hogy a kiindulási pont az volt, hogy három részre bontották a Szabadság híd és a Kossuth tér közti partszakaszt, mert mindháromnak eltérő a funkciója, más az architektúrája, ezért eltérő kezelést igényelnek.
A legfelső, a (Kossuth tér és a Lánchíd között húzódó) id. Antall József rakpart sétányának a zöld funkcióját erősítik parkosítással, a középső (Lánchíd és Erzsébet híd közötti) Jane Haining rakpart urbánus, közteres, élettel telibb, ezért a gyalogosok lehetőségeit bővítették, míg az alsó, a Belgrád rakpart inkább közforgalmi (járművek, hajók) feladatot tölt be, gasztro mellékfunkcióval, ezért ott egyfajta egyensúlyra törekedtek a gyalogos és autós közlekedés között.
A jelenlegi forgalmi rendbe a Széchenyi térnél nyúltak bele legjobban a tervezők. A legnagyobb változás, hogy a Lánchídon – két kerékpárút között – egy közúti sáv maradna, egyirányú Budára tartó forgalommal. A felmérések ugyanis a tervezők szerint azt igazolják, hogy az Erzsébet híd kapacitása elbírja a pesti irányt, viszont felszabadíthatóvá válik a Széchenyi tér, ahol a jelenlegi kör irányú csomópontnak csak a déli fele maradna meg.
Forrás:http://estiujsag.hu
|
|
|
M Imre írta 1 hete a(z) Fényképezés, képek szerkesztése és minden hasonló témakör fórumtémában:
Emmanuel Rosario 1989-ben, dominikai bevándorlók ...
M Imre új fórumtémát indított: Fényképezés, képek szerkesztése és minden hasonló témakör
M Imre írta 3 hete a(z) LIFE Biodiverz Város fórumtémában:
Miről szól ez a projekt? Biodiverz város? Furcsa szókapcsolat. ...
M Imre új fórumtémát indított: LIFE Biodiverz Város
M Imre írta 3 hete a(z) Közérdekű fórumtémában:
... ... nem attól lesz jobb a budapesti fejpályaudvarok ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó bejegyzések:
Vége a városnézős buszok Lánchídi járatainak
Mit rejtettek a Lánchíd alapkövébe?
Pénteken tíz percre leáll a tömegközlekedés Budapesten: hogyan lesz, megáll a metró az alagútban?
Teljesen autómentes lesz a budapesti Városliget