Budapest: Autósok, figyelem! Sokkal korábban jöhet a dugódíj

Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1268 fő
  • Képek - 1009 db
  • Videók - 168 db
  • Blogbejegyzések - 382 db
  • Fórumtémák - 188 db
  • Linkek - 971 db

Üdvözlettel,

FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1268 fő
  • Képek - 1009 db
  • Videók - 168 db
  • Blogbejegyzések - 382 db
  • Fórumtémák - 188 db
  • Linkek - 971 db

Üdvözlettel,

FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1268 fő
  • Képek - 1009 db
  • Videók - 168 db
  • Blogbejegyzések - 382 db
  • Fórumtémák - 188 db
  • Linkek - 971 db

Üdvözlettel,

FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1268 fő
  • Képek - 1009 db
  • Videók - 168 db
  • Blogbejegyzések - 382 db
  • Fórumtémák - 188 db
  • Linkek - 971 db

Üdvözlettel,

FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

network.hu

Ha a BKK fel tudja gyorsítani a tervezést, már jövő januárban bevezethetik a dugódíjat Budapesten - értesült a Népszabadság. A fizetős zóna határa még vita tárgya, de a díj összege magasabb lehet a korábban tervezettnél. Aztán persze a kormány másként is dönthet.

A zónahatár Budán szinte biztosan a Budafoki út - Október23.utca - Bocskai út - Karolina út - Villányi út - Budaörsi út - Alkotás utca - Krisztina körút - Margit körút vonala lenne. Pesten a Hungária körút lehet a zónahatár, de nem vetették el a Tarlós István főpolgármester által is támogatott Nagykörút vonalat sem.

 

Forrás: http://www.napi.hu

Címkék: 4-es metró bevezetés dugódíj tarlós istván

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

M Imre üzente 4 hónapja

A keddi tüntetések megmutatták, hogy

Örök igazság, hogy a dugót az autósok okozzák.

https://www.facebook.com/photo?fbid=1057814149716682&set=pcb.1057814686383295

Egyben az április 1-jeivel:

http://autovezetes.network.hu/video/nem_art_ha_tudjuk/miert_keletkezik_a_forgalmi_dugo

Válasz

M Imre üzente 1 éve

Ezért rohadsz a dugóban Pesten

Budapest mindannyiunk kedvenc magyar fővárosa. Bár az elmúlt években nem igazán látszik a kormányzati hajlandóság Budapest közlekedésének fejlesztésére, azaz Lázár János építési és közlekedési miniszter tulajdonképpen az összes Budapest közlekedését fejlesztő beruházást kategorikusan leállította, folyamatosan megy az adok-kapok a kormány és a fővárosi városvezetés között, hogy miért is van dugó a városban, szükség van-e biciklisávokra, vagy éppen sétáljon-e Budapest.

Budapest belső, azaz a BKK által szervezett tömegközlekedése kifejezetten hatékonynak mondható. A liberalizált piacnak köszönhetően több tömegközlekedési szolgáltató is jelen van Budapesten, amelyek egymással versenyezve folyamatos szolgáltatásfejlesztést ösztönöznek. Ez így nagyjából rendben is van, de

-- Budapest fő problémáját nem a budapestiek közlekedése jelenti

A város lakossága ugyanis lassan, de biztosan csökken, miközben a központi régió (azaz leginkább Pest megye) lakossága folyamatosan nő. Mivel a fő lakosságbázis már nem feltétlenül a Budapest nagy népsűrűségű, jól szervezhető közlekedéssel rendelkező negyedeiben él, új kihívások kerültek elő. Azonban ezekkel nem igazán sikerült semmit sem kezdeni. Így következik, hogy aki az agglomerációból Budapestre jár dolgozni, az reggelente autóba pattan és megrohamozza a Főváros úthálózatát. Ha pedig már a városon belül van, többnyire nem használja a tömegközlekedést, hanem autóval megy háztól-házig. Ebből óhatatlanul a közúti közlekedés infrastruktúrájának folyamatos túlterheltsége alakul ki, amely a sokat emlegetett dugókhoz vezet. A dugóhelyzet pedig egészen addig biztosan nem fog javulni, amíg nem lesz átfogó tömegközlekedés fejlesztés az agglomerációban. A feladat pedig világos: Rá kell hordani az utasokat a jól működő Budapesti metró és villamoshálózatra.

Összefoglalva tehát, a teljes probléma igen összetett. Amíg nincs elég kapacitás a Budapesten belüli vasúthálózaton, addig nem járhat elég vonat ahhoz, hogy a már most is teljesen tele lévő elővárosi vonalakon rendesen kiszolgálják az igényeket. De az elővárosi vonalak hatékonyságát tovább lehetne növelni, ha a vasútállomásoknál hatékonyabb lenne a csatlakozás a buszokról, illetve több lenne a P+R parkoló. Minél többen járnak be vonattal Budapestre, annál kevesebb autó érkezik a főváros útjaira, azaz annál kevesebb lesz a dugó. Persze az itt felsoroltak inkább csak gondolatébresztésre valók, mintsem egy kidolgozott szakmai megoldás részei, viszont, ha az élhető Budapest gondolatára egyből autósüldözést kiáltunk, az se hosszú, se rövid távon nem fog megoldani semmilyen problémát.
https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2023/09/16/ezert-rohadsz-a-dugoban-pesten/

Eléggé nonszensz, hogy az autósüldöző oldalon autós újság cikkét osztjuk meg, de ez is csak azt támasztja alá: rohadt nagy a baj Budapesten, és erre a bringasávok b.sztatása nem válasz - sőt.
-- Az autóktól nem lehet haladni
https://www.facebook.com/autoktolhaladni

Válasz

Ez történt a közösségben:

M Imre írta 3 napja a(z) Társadalmi egyeztetés a 73-as trolibusz kőbányai meghosszabbításáról fórumtémában:

Mit figyelünk és vizsgálunk a tesztüzem alatt? -- Az utasok ...

M Imre írta 3 napja a(z) Társadalmi egyeztetés a Mobi-pontok használatáról – Mondd el, mit gondolsz! fórumtémában:

A tervek szerint a következő időszakban a főváros és a ...

M Imre írta 3 napja a(z) Társadalmi egyeztetés a BKK gyalogos és akadálymentes stratégiájáról fórumtémában:

Offline változat is elérhető Amennyiben hagyományos ...

M Imre írta 3 napja a(z) Társadalmi egyeztetés Budapest új éjszakai közlekedési hálózatáról fórumtémában:

A budapesti éjszakai hálózat átfogó fejlesztésére legutóbb...

M Imre írta 4 napja a(z) Vízállásjelentés, 2010. 06.05. (1) képhez:

Vizallasjelentes_2010_0605_1_753891_59936_s

Időtények 2050. január 1-i adás, Litkai Gergely időjóssal ...

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu