Budapest: Budapesti metró (fórum)

Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1264 fő
  • Képek - 1009 db
  • Videók - 167 db
  • Blogbejegyzések - 381 db
  • Fórumtémák - 160 db
  • Linkek - 970 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1264 fő
  • Képek - 1009 db
  • Videók - 167 db
  • Blogbejegyzések - 381 db
  • Fórumtémák - 160 db
  • Linkek - 970 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1264 fő
  • Képek - 1009 db
  • Videók - 167 db
  • Blogbejegyzések - 381 db
  • Fórumtémák - 160 db
  • Linkek - 970 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a FŐVÁROSUNK BUDAPEST közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1264 fő
  • Képek - 1009 db
  • Videók - 167 db
  • Blogbejegyzések - 381 db
  • Fórumtémák - 160 db
  • Linkek - 970 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
FŐVÁROSUNK BUDAPEST vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Budapesti metró

Ezt a témát Mercury Larissa indította 14 éve

Hogyan fejlődik a metrónk? Mikor épül meg a 4. vonal? Szivesen metrózol nap mint nap?

Hozzászólások eddig: 12

Új hozzászólás

A hozzászólás hossza legfeljebb háromezer karakter lehet

Ez egy válasz üzenetére. mégsem

Hozzászólások

[Törölt felhasználó] üzente 12 éve

Kedves Kiss Anna!
Lehet, hogy aki Kelenföldről Újpalotára akar menni az egy metróvonallal sokkal hamarabb érne célba , mint esetleg három-négy átszállással, nem is beszélve a forgalmi akadályokról. Amúgy pedig sok esetben a metró vonalak végállomásai közötti metróval könnyebb lenne a közlekedés, mer nem midig kellene metróval bejönni a deák térre átszállni a másik kimenő metróra. Ön szerint akkor pl. az M0-s elkerülő körgyűrűre sincs szükség? Mindenki vágtázzon keresztül a belvároson?
Üdvözlettel: Obermayer András

Válasz

Kiss Anna üzente 14 éve

Tisztelt Ignéczi Úr!
Drámai hozzászólásában van igazság. Valóban nem mindig szerencsések a kiviteli tervek, sokat is lopnak , mindig is mindenütt loptak, de azért nem ilyen fekete. Hogy a város körül kéne metróvonal -gyűrű alagút- az szerintem butaság. Ki akarna Kelenföldről Újpalotára körbe utazni. A városba be akarnánk gyorsan menni, autó nélkül, és a városba bent nem kellene ennyi autó. A metró végállomásokon kellenének nagy ingyen parkolók, és a városban méregdrága parkolással vissza kellene szorítani az autóáradatot. Igenis nem baj ha párhuzamos vonal van, mert gyalog nehéz kilométereket megtenni. Mi magyarok különben is központ-centrikusak vagyunk. Nézze meg Magyarország MÁV térképét, autóútjait. Azt nem most találták ki. Szeretünk a központba járni, és nem körbe körbe. Gondolja csak át. Üdvözlettel Kiss Kálmánné Bpest

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 14 éve

Klári, úgy szeretnék tévedni...

Válasz

Kerekes Klára üzente 14 éve

Ugye remélhetem, hogy nem lesz igazad... Nekem az a tapasztalatom: ahol megszépült és tiszta, rendes a környezet a fővárosban, ott a lakosság is jobban vigyáz a tisztaságra...

A hajléktalanok között is vannak akik nem köpködnek és nem szemetelnek... ahogy közöttünk is vannak kultúremberek...

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 14 éve

Bravó! Több ilyen hozzászólást!
Egyébként engem még az is bosszant, amikor elkezdik a "Rendezzünk Olimpiát" c. néphülyítést...

Válasz

Tisztelt Mercury Larissa!
Csak az első két felvetésre reagálnék;

1., Hogyan fejlődik a metrónk?
Nagyon haloványan, ugyanis a budapesti metrórendszer fejlesztése már a 2-es metró (állítólagosan már 1949-ben kezdődő) tervezésekor és (1950-ben, majd 1963-ban ismét meginduló) építésekor "téves" irányba fordult. Ha bárki megfigyeli a BKV térképeken a metróvonalakat, akkor láthatja, hogy azt a belvárosra koncentrálták, a tervezett 4-es metró I. szakaszával pedig egy sajátos "metró-(Bermuda-)háromszög" is létrejön, s az 5-ös metró jelenleg tervezett nyomvonala szerinti esetleges további fejlesztéssel pedig egy 2-3 éves gyerek által rajzolt csillag-alakzat (kriksz-kraksz!) jön létre. (A kisgyermeket egy ilyen rajzért dicséret illeti ...) Bár a lakossági metróigény az lenne, hogy a külső városközpontok "köríves" összekötésével Budapest metróval körbejárható is legyen, ugyanakkor sugárirányban is gyorsan bejussanak a belső kerületekbe, a mostani "közpénz-vadászok" mégsem erre koncentráltak. Így a városkörüli településekből autóval bejárók továbbra is autóval járnak majd a fővárosba. A Kálvin tér és Baross tér közötti új vonalszakasz, szinte párhuzamos a 2-es metró Astoria – Baross tér közötti szakasszal. (Azt nem tudom megírni, hogy kinek jelent anyagi előnyt a párhuzamos szakasz megépítése!) Kíváncsian várom, hogy a 4-es metró I. szakaszának (valamikori) megépítése után hányan szállnak le a Kelenföldi pályaudvaron a vonatról, hogy a Keleti pályaudvarra 4-es metróval jussanak el. (Ha akkor még lesz vasúton utazó?!) Ugyanis a beruházók szerint ez a fő utazási igénye e vonalnak, mennyi tényleges használó lesz majd a terveik szerinti 400.000 napi utasból? (Talán ha bérutazókat venne fel a BKV? Vagy már annyi ellenőr és ellenőrvédő rendfenntartó lesz a metrón?)

2., Mikor épül meg a 4. vonal?
Talán 2020 után! Ugyanis a Főváros (BKV-DBR-METRÓ) az elmúlt 12 év alatt csak költötte rá a közpénzeket, de saját forrást (előzőleg) nem gyűjtött rá. A tervezett EU-forrás pedig vagy jön vagy nem. Egyébként a 4-es metróvonalnak csak az I. szakasza a Kelenföld és Baross tér közötti rész, a teljes vonal Rákospalotáig tartana, ezért is „Dél-Buda – Rákospalota Metróvonal” a neve. Ha a II. és III. szakasz is olyan árfekvésben kerülne megépítésre, amilyet az I. szakasznál alkalmaztak, akkor soha nem épül meg teljes hosszban. Ha olcsóbban történne a kivitelezés, akkor is szinte biztos, hogy 2020-ig nem lesz Magyarországnak (Budapestnek) semmilyen forrása a teljes kiépítésre.

A metró különben a nagyvárosok egyik leggyorsabb közlekedési eszköze, azonban várostervezés nélkül és a közpénzek pazarlásával hatékony metróhálózat nem alakítható ki.

Ignéczi Tibor
LAKSZ

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 14 éve

Igen, igazad van... Csak amikor a hajléktalanok direkt összekoszolják, leköpködik stb., az ellen mit tudsz tenni? Most is, már előre látom, hogy a Jászai Mari téren épülő-készülő sétáló utcarész - ahol gyönyörű padok is lesznek - pár hónap múlva hogy fog kinézni...

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 14 éve

Sajnos valóban sok tömegközlekedési eszköz olyan koszos, hogy az ember úgy érzi hozzá ragad. Persze vannak tiszta buszok is, és az új villamosokra is ügyelnek az emberek. Mivel mi utazunk rajtuk, ezért össze kéne fogni ha szemetelőt, firkálót látunk.
Hiába van igényünk a tisztaságra, és hiába ügyelünk is rá, ha közben eltűrjük a vandálokat és a szemetelőket.

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 14 éve

Büdös, koszos a metró, igaz, a buszok még koszosabbak - sajnos, így van. Külföld ez esetben nem érdekel...

Válasz

Szeremlei Maria üzente 14 éve

A budapesti metro igenis tiszta.
Talan el kell menni mas europai varosokba ,
akkor talan mashogy fogod latni.

Válasz

Ugrás a(z) oldalra

Ez történt a közösségben:

M Imre írta 13 órája a(z) Folyik el a méreg Budapest közepén blogbejegyzéshez:

Vegyianyag-szakértőként sok mindent láttam már, de amikor...

M Imre írta 14 órája a(z) Zugló Városközpont helyett: kormányzati negyed, a NER titkos budapesti óriásfejlesztése fórumtémában:

Dienes János szerint a letárgyalt közterületi rendezés ...

M Imre írta 14 órája a(z) Zugló Városközpont helyett: kormányzati negyed, a NER titkos budapesti óriásfejlesztése fórumtémában:

A fővárosi közgyűlés április 24- én, a ciklus utolsó ülésén ...

M Imre írta 14 órája a(z) Zugló Városközpont helyett: kormányzati negyed, a NER titkos budapesti óriásfejlesztése fórumtémában:

Kirúgták a főépítészt, aki szembement a beruházással...

M Imre írta 5 napja a(z) Zugló Városközpont helyett: kormányzati negyed, a NER titkos budapesti óriásfejlesztése fórumtémában:

A beruházó pedig természetesen nem épít ...

M Imre írta 1 hete a(z) Április 22: Föld Napja | Ünnepelj velünk fórumtémában:

10 millió Fa kezdeményezés ( a képernyőfotó szerkesztése a ...

M Imre írta 1 hete a(z) Holokauszt-emléktáblát avattak a Boráros téren fórumtémában:

A volt Weiss Manfréd Művek (Csepel Művek) területén ...

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu